سنگ ماه Moon stone

این سنگ دارای جلایی شیشه ای و تا حدودی شفاف است و به رنگ های شیری و سفید مایل به آبی یافت می شود . نامگذاری این کانی به سبب درخشش ماه گونه ی آن است که ناشی از انعکاس نور از ساختمان درونی سنگ می باشد ، زیرا هنگامی که سطح سنگ را به این طرف و آن طرف متمایل کنیم رخششی سفید تا آبی رنگ روی سطح آن حرکت می کند .

از سنگ ماه باید در مقابل حرارت و اسیدها به خصوص اسید هیدروفلوریک محافظت نمود . با کیفیت ترین سنگ ماه در برمه و سریلانکا وجود دارد ، البته کشورهای هند ، برزیل ، آمریکا و مکزیک نیز استخراج می شود . 

خواص و فواید 

سنگ ماه ، احساسات و عواطف را تحریک می کند ، و استفاده از آن برای کسانی که روحیه ای خشک و سرد دارند ، توصیه می شود . 

هم چنین استفاده از آن ( به ویژه خانم ها ) برای تقویت غدد هورمونی و ترشحی و تنظیم و متعادل کردن آن ها بسیار مفید است ؛ لذا در هنگام اختلالات هورمونی و کم کاری یا پرکاری غدد بدن هم چون هیپوفیز ، تیروئید و پانکراس از این سنگ می توان استفاده نمود و آن را بر روی چاکراهای مخصوص نزدیک این غدد گذاشت .

گفته اند به گردن آویختن این سنگ از حمله های عصبی نظیر صرع ، میگرن و جنون جلوگیری کرده و برای درمان آن ها مفید است . 
منبع : داتینو


گاه داتینو استفاده ,moon stone منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پزشکان با تجربه قفل دیجیتال علمی، آموزشی، اطلاع رسانی امید کتابخانه عمومی شهدای کمال آباد اللهم صل علی محمد و آل محمد شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود برتر TAGHZEE VA SALAMAT